quarta-feira, 6 de julho de 2011

Cheiro e memoria

Atravesóuseme unha pedriña no camiño mentres patinaba (e contrariando o que di o clásico, parei de rodar, iso si, sigo sendo a raíña do espatife). Minúscula. Nin se vía desde metro e medio de altura. E alá vou eu, cunha elegancia incomparable, de pernas para o ar e cu para o chan. O impacto foi de tal violencia que destas horas debe de andar a GNR á miña procura para me pasar a factura dos danos provocados ao bater eu co matapiollos da man esquerda no pavimento...

Non foi iso o peor, con todo. Para eludir as pescudas policiais, nada máis chegar á casa fun ao conxelador, á procura dunhas pedras de xeo que disimulasen a inchazón do matapiollos (o cu... nin con esas me incha). Que inxenua! Desde cando hai xeo nunha casa en que o malta se engole a seco, coma as mágoas? Había, porén, nun dos moldes, un líquido en estado sólido de aspecto noxento. En fin, dixen, contrariando o refrán "menos dá unha pedra", pois neste caso, unha pedra (de xeo) había dar máis. Envolvín aquilo nun pano e apliqueino no dedo até que me arrefeceu tanto que máis me doía do frío ca do golpe que con saña propinara ao duro chan que arremeteu contra o meu corpo fráxil.

Aos dous segundos, xa estaba eu no teclado, cando un fedor ao peixe —que non me dá saído do nariz, dez horas despois— comezou a invadir o ambiente. E eu dálle que dálle a torcer o fociño até que caín da burra... e lembrei que nun pasado remoto conxelara caldo de peixe nos moldes do xeo. Proba de que non hai como os cheiros para espertar a memoria.

P.S.: Ninguén veu ultimamente tempo tomar un whisky con xeo por aquí, ou? Aínda ben.

7 comentários:

ella disse...

Pero o matapiollos da man esquerda sanó co caldo de peixe ou non?

pau disse...

Minha pobre! Tardarei em parar de rir! Genial a anedota! Espero que nao seja nada... Beijinhos.

Sun Iou Miou disse...

Digamos, Ella, que este corpo meu moita cura xa non ten e o que se estraga, estragado queda.

Sun Iou Miou disse...

Ri, ri, Pau, que non ganho juízo.

E non, non foi nada ao que puido ser, que se di. ;)

Oscar disse...

Sun Iou, ainda estou a rir da história... com atraso porque somente agora a li. Mas pront[us], é assim, não achas que tens de procurar algum passatempo menos perigoso que isso dos patins? Sei lá, algo que provoque menos danos como caçar crocodilos com as mãos, por exemplo?

Oscar disse...

Ah, o uisquinho... guarda para mim na próxima visita!

Sun Iou Miou disse...

Se houvesse cá crocodilos já estava nisso, Oscar, mas cá os únicos bichos que mordem são as melgas.

O uisquinho está sempre guardado para os amigos. Prometo ter gelo decente.